۱۶۷۹۴۴۴
به گزارش تهران پرس، رضا حیدری اظهار کرد: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ها و اراضی خالی سطح شهر یکی از معضلاتی است که مدیریت شهری همواره با آن مواجه است و موجب ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان، افت شاخص بهداشت و نظافت عمومی و آسیب به سیما و منظر شهری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار راهکارهای قانونی برای برخورد با مسببان این مشکل، شهرداری قدس با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند، به منظور رفاه ارتقای سطح بهداشتی و جلوه بصری شهری و رفع مشکلات مذکور به صورت مستمر اقدام به جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و اراضی بایر سطح شهر قدس می‌کند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری قدس افزود: در همین راستا، شهرداری قدس هفته گذشته اقدام به جمع‌آوری و انتقال ۸۵ تن نخاله در قالب ۴۱ سرویس از سطح معابر و اراضی شهر کرده که از مقادیر فوق ۱۲ تن نخاله توسط منطقه یک، ۶۵ تن نخاله توسط منطقه ۲ و مقدار هشت تن نخاله توسط منطقه ۳ شهرداری قدس جمع‌آوری گردیده است.

 

حیدری تصریح کرد: با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هرگونه تخلیه و رهاسازی پسماند و نخاله در سطح فضای شهری ممنوع بوده و برخورد با این موضوع در راستای کاهش آن، نیازمند کمک و همیاری تمامی شهروندان است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۴۸۲
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha