۶۲۱۲۷۵۸۶

به گزارش تهران پرس، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این مراسم ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های معظم شهدا و تسلیت فرارسیدن دهه فاطمیه و ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)، حماسه‌ها و جهاد رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت را، امتداد جان‌فشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: روحیه‌ جهاد و شهادت و مبارزه با استکبار، دکترین معمار کبیر انقلاب اسلامی بود و امروز نیز منویات مقام معظم رهبری بر این اصل استوار است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران  با بیان اینکه شهدا طلایه‌داران ظهور امام زمان(عج) هستند، گفت: نام و یاد شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت که شیعیان امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان حضرت مهدی(عج) هستند، در کنار مجاهدان حزب الله، پاسداران سپاه قدس و سایر گروه‌های مقاومت جاودانه شد.

وی با اشاره به آیه شریفه «انّ الله یحبّ الّذین یقاتلون فی سبیله صفّا کانّهم بنیان مرصوص» تأکید کرد: ملت مسلمان با هر نژاد، گویش و نگرشی باید متحد شوند و بدون در نظر گرفتن مرزها، برای شکست استکبار جهاد کنند.

وی در پایان با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافعان امنیت و سلامت و شهدای جبهه مقاومت، تصریح کرد: نام و یاد شهدای مدافع حرم و شهدای بزرگ جبهه مقاومت برای همیشه در قلب تاریخ ماندگار است.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر، فرماندار و شهرداران مناطق این شهرستان برگزار شد، از ۲۴ خانواده شهید مدافع حرم قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱۵۳۸۷
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha