۱۶۹۲۹۵۸۲۶
به گزارش تهران پرس، به نقل از روابط عمومی سپاه قدس، در پیام سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به خانواده سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن آمده است: شهادت سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدّس و سفیر انقلابی حاج حسن ایرلو (رضوان‌الله‌علیه)، همه ما را متأثر و اندوهگین کرد. آن مجاهد سرافراز و مهاجر فی سبیل‌اللّه تمام عمر با برکت، خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: خدمات پر افتخار ایشان در طول سال‌های گذشته برگ زرّینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خصوص در سال‌های اخیر که به عنوان سفیر و خدمتگذار در خدمت مردم مظلوم و مجاهد یمن بود و تلاش‌های زیادی در کاهش درد و آلام مردم ستمدیده و زجر کشیده آن دیار و جبهه مقاومت داشت که صحنه‌های به یادماندنی در ارتباط با مردم مظلوم یمن و ارائه خدمات به آنها از خویش باقی گذاشته است.

 

سردار قاآنی در پیام خود آورده است: شهادت آرزوی دیرینه این شهید بزرگ بود و سرانجام در این مسیر الهی به دوستان و برادران شهیدش پیوست.

 

وی خاطرنشان کرد: شهادت این اسوه تقوی و مجاهد را به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خدمت خانواده محترم و اُمّت شهیدپرور ایران اسلامی، اُمّت اسلام و همه آزادی خواهان جهان، وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی برای شهید و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم طلب می‌کنیم.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۵۳۶۱
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha