photo_2021-12-15_01-00-41
به گزارش خبرنگار تهران پرس، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه از تهران با حضور در این رویداد ورزشی_تفریحی گفت: شرکت در این محفل پرشور و نشاط و در میان جانبازان و توان یابان گرانقدر بودن، به راستی خستگی را از ذهن و جان می برد؛ چراکه تکاپو و تلاش شما عزیزان مایه افتخار و ستودنی است.

وی افزود: حضور ورزشکاران افتخار آفرین و مدال‌آور ساکن منطقه۲۱ از جمله آقایان فروغی و خیرالله زاده، همچنین خانم احمدزاده که هر یک از این عزیزان مدال‌های ارزشمند و رنگارنگی را در مسابقات جهانی و آسیایی برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده‌اند، مایه مباهات این منطقه است.

کاشانی پور اظهار داشت: همت و غیرت ورزشکاران ما در میدان های جهانی جهت کسب مدال، افتخار آفرینی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران؛ کار بزرگی است که باید مراتب تقدیر از آنان توسط مدیران در بخش های مختلف صورت گیرد.

بر پایه این گزارش؛ کاشانی پور طی این مراسم از جواد فروغی دارنده مدال طلای رشته تیراندازی با تپانچه المپیک ۲۰۲۰توکیو، محمدرضا خیرالله زاده دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو در رشته جودو و خانم سارا احمدزاده نائب قهرمان رشته پرتاپ وزنه کشور که همگی ساکن منطقه۲۱ هستند، تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در این مراسم از زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک انصار که به همت مجموعه شهرداری منطقه۲۱ تعویض شده بود نیز رونمایی شد و از تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره تفریحی و ورزشی با اهدای جوایزی به رسم یادبود تقدیر شد.








"سعید فروزنده؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۵۱۰۹
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha