۱۲۱۲۱
به گزارش تهران پرس؛ نشست تجاری فعالان برتر صنعت نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری ، با حضور مشارکت کنندگان در این حوزه ،به منظورمعرفی خدمات نوین و مذاکرات رودررو،شامگاه دوشنبه در “هتل پارسیان اوین” درتهران برگزار شد.

در این نشست، اختای طاهری معاون و مشاور طرح و برنامه شرکت جهان اروم ایاز گفت : این شرکت به‌عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه رو مبلی خاورمیانه، از سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد، به‌طوری‌که در فاز اول توانست زمینه اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را فراهم کند.

وی با بیان اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده پارچه رو مبلی وپرده ای در ایران است افزود:در حال نیز با بهره برداری از فازهای جدید ،میزان اشتغالزایی این شرکت به بیش از هزار نفر رسیده است.

طاهری ، علت موفقیت این شرکت را سعی در اجرای رویکردهای سیستماتیک دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از فناوری های نوین، ماشین آلات به روز و منابع انسانی جوان موجب شد تا این شرکت موفقیت های زیادی را در زمینه فعالیت خود به‌دست آورد.

وی همچنین حضور این شرکت در این نشست را ،شناخته شدن این شرکت نوپا دانست و بیان داشت:با حضور در اینگونه نشست های اقتصادی می توان زمینه و فرصت شناخت و تعامل با کارگزاران و تجار و همچنین تامین کنندگان کالا در حوزه نساجی را فراهم ساخت.

به اعتقاد معاون و مشاور طرح و برنامه شرکت “جهان اروم ایاز”، به طور قطع توسعه در کسب و کارها، ایجاد ارتباطات بیشتر و همزایی ها از جمله محاسن شرکت در اینگونه نشست هاست که به نظر می رسد شرکت ما می تواند در ایجاد اینگونه ارتباطات موفق باشد.

گفتنی است در این نشست، علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و برگزار کننده نمایشگاه، مجید زنگوِئی رییس انجمن بین المللی کارگزاران تجاری و دبیر اجرایی نشست،مهدی کریمی رییس شورای سیاستگذاری فدراسیون توسعه علوم وفناوری کشورهای اسلامی،علی اژدرکش رییس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف ایران،محمد جعفر شهلایی نژاد رییس انجمن صنایع نساجی ایران،سید محمد مقدسی رییس جامعه متخصصین نساجی ایران،علیرضا نوری مدیر عامل شرکت جهان اروم ایاز،کوروش صاحب جمعی رییس انجمن کارفرمایی تولید کنندگان و ماشین الات و قطعات نساجی ایران،بهرام شهریاری نایب رییس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و مهدی اقتصادی رییس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران، از جمله سخنرانان بودند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 
کد خبر: ۱۴۸۱۹
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha