photo_2021-12-07_01-43-04
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اشاره به اینکه ورزش دوچرخه سواری برای قشر توان یابان جسمی، حرکتی و ذهنی یک کاردرمانی وتوان بخشی محسوب می شود افزود: اولین جلسه آموزشی ویژه توان یابان با هدف افزایش ایمنی، مهارت ، افزایش نشاط واعتماد به نفس این عزیزان آغاز به کار کرد.

به گفته او؛ به همین منظور به همت بوستان ترافیک منطقه از ۱۴ آذر سانس ویژه ایی برای توانیابان راه اندازی شد که مورد استقبال توان یابان وخانواده هایشان قرارگرفت.

او افزود: کلاسهای آموزشی دوچرخه سواری ویژه توان یابان در گروه سنی مختلف بعدازظهرهای یک شنبه و سه شنبه ساعت۱۴:۳۰ تا ۱۶ با مربی های مجرب موردتایید سازمان حمل ونقل وترافیک تهران وهیات ورزش های معلولین وجانبازان استان تهران برگزار می شود.

بر پایه این گزارش؛ باتوجه به شرایط توان یاب دوچرخه های معمولی، دوچرخه تعادلی ،دوچرخه ثابت وسه چرخه برای این عزیزان توصیه می شود که در طی مراحل آموزش از طرف مربی به خانواده ها اعلام خواهد شدکه کدام نوع دوچرخه نیاز است.

براساس این گزارش؛ بوستان ترافیک منطقه ۱۵ در ناحیه سه به آدرس خیابان شهید ابراهیمی، خیابان شهید اسماعیلی واقع است و شهروندان علاقه مندان به منظور کسب اطلات بیشتر از دوره کلاس آموزش دوچرخه سواری ویژه توانیابان می توانند با شماره تلفن ۳۳۸۹۶۶۵۹ الی ۶۱ تماس بگیرند.

 
کد خبر: ۱۴۷۷۷
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha