برنامه های روز ۱۶ آذر معمولا با محوریت تشکل‌های دانشجویی و برنامه ریزی‌های جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که امسال نیز تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران نیز برنامه‌های مفصلی با حضور مسئولان کشوری و لشکری در دانشگاه‌ها دارند که برنامه‌های دانشگاه‌ها تهران به شرح زیراست:
۷۳۴۳۶۲۲_۷۹۳٫jfif





























به گزارش تهران پرس، هر ساله با نزدیک شدن به ایام ۱۶ آذر و روز دانشجو، تکاپوی جنبش دانشجویی برای گرامیداشت این روز در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود؛ اما در دوسال اخیر با ورود مهمان ناخوانده و ویروس پرجهش کرونا آموزش حضوری در دانشگاه‌ها تعطیل شد و با تعطیلی دانشگاه‌ها برگزاری مراسم روز دانشجو نیز با نشست‌های محدود مجازی برگزار شد.
















اما امسال ۱۶ آذر با انجام واکسیناسیون ۸۰ درصدی دانشجویان و کاهش آمار مبتلا به ویروس کرونا و حضوری شدن بخشی از آموزش‌ها به صورت متفاوت‌تر از سال گذشته و به صورت حضوری برگزار می‌شود.









برنامه های روز ۱۶ آذر معمولا با محوریت تشکل‌های دانشجویی و برنامه ریزی‌های جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که امسال نیز تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران نیز برنامه‌های مفصلی با حضور مسئولان کشوری و لشکری در دانشگاه‌ها دارند که برنامه‌های دانشگاه‌ها تهران به شرح زیراست:







دانشجویان دانشگاه شریف؛ میزبان رئیس جمهور هستند








مراسم روز دانشجو با عنوان «صریح، شفاف، دانشجویی» با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۶ آذر در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

 

/

رئیس مجلس به دانشگاه شهید بهشتی می‌رود


مراسم روز دانشجو با حضور محمد باقرقالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این مراسم دوشنبه ۱۵ آذر ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی (ره) برگزار می‌شود.

 

/

 

شهردار تهران؛ مهمان دانشجویان تربیت مدرس در روز دانشجو


همایش روز دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و مجتبی ثابتی، مشاور دبیر در حوزه طرح تحول مناطق آزاد تجاری-صنعتی برگزار می شود.












این همایش با عنوان «روایت طبیب دردهای مزمن شهر» روز سه شنبه ۱۶ آذرماه سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

 

/

 

رئیس دستگاه قضا میزبان تشکل‌های دانشجویی می‌شود


نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو مهمان حجت الاسلام اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه هستند و نشستی با موضوعات، مسائل و مشکلات دستگاه قضائی خواهند داشت.

 

/

دادستان کل کشور به دانشگاه آزاد تهران جنوب می‌رود


مراسم روز دانشجو از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی تهران با حضور حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور برگزار می‌شود.

این مراسم ۱۵ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ به میزبانی دانشگاه آزاد تهران جنوب در سالن شهید باکری برگزار می‌شود.

 

/

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران حاضر می‌شود


به مناسبت روز دانشجو، نشست دانشجویی و گفت‌وگوی صمیمانه با حسین‌علی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود

این مراسم ۱۵ آذر در تالار رازی، دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

 

/

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید عباسپور


به مناسبت روز دانشجو همایش دولت و مجلس؛ ساز و کار تعامل دولت سیزدهم با مجلس شورای اسلامی از سوی بسیج دانشجویی شهید عباسپور برگزارمی شود

این مراسم با حضور سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی و برزویی رئیس پردیس فنی مهندسی شهید عباسپورچهارشنبه ۱۷ آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در دانشگاه شهید بهشتی، سالن همایش‌های ابوریحان برگزار می‌شود.

 

/

 

معاون امور زنان رئیس جمهور به دانشگاه علامه می‌رود


نشست پرسش و پاسخ دانشجویان به مناسبت روز دانشجو، با حضورانسیه خزعلی (معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری) از سوی کارگروه زن و خانواده بسیج دانشجویی دانشگاه علامه برگزار می‌شود.

این مراسم ۱۶ آذر، ساعت ۱۰ صبح در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه برگزار می‌شود.

 

/

 

سخنرانی رحیم پور در دانشگاه شهید رجائی


همایش روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور رحیم پورازغدی ۱۵ آذر ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید حسن طهرانی مقدم این دانشگاه برگزار می‌شود.

/

 

یامین پور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌رود


مراسم دستاورد‌های علمی دانشجویان فنی و حرفه‌ای با عنوان پنجه‌های کارآمد تولید به مناسبت روز دانشجو، با حضور یامین پور، معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

این مراسم ۱۵ آذر ساعت ۹ صبح در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید شمسی پور برگزار می‌شود.

/

استقبال از خانواده شهید گمنام شناسایی شده در دانشگاه علامه


مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام شناسایی شده در مزار شهدای گمنام دانشگاه علامه همزمان با روز دانشجو برگزار می‌شود.

این مراسم سه شنبه ۱۶ آذر ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

 

/

طهرانچی، پاسخگوی سوالات دانشجویان می شود


مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد ساعت ۱۴ روز ۱۵ آذر طی نشست تشکل های دانشجویی این دانشگاه با محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.







 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۴۷۰۱
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha