زاکانی شهردار تهران
علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با اشاره به راه اندازی قرارگاه اجتماعی گفت: در کنار تمامی مجموعه های دیگر، شهرداری تهران نیز مسئولیت اجتماعی خود را برعهده گرفته است.

وی ادامه داد: برخلاف گذشته، شهرداری تهران برای بهبود شرایط موجود پیش قدم شده است تا با همکاری تمامی دستگاه ها صورت شهر تهران تغییر خواهد کرد؛ بدین معنا که کودک کار، معتاد متجاهر و... در یک زمان بندی مشخص و مرحله ای ساماندهی خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به ساماندهی معتادین و کودکان کار گفت: در نظر داریم از طریق این ساماندهی، مسیر چند ساله ای با این افراد آسیب دیده، خانوادیشان و شرایط پیرامونی آن ها خواهیم داشت و با بازشناسی هویتی که صورت میگیرد، آن ها بازسازی شخصیت خواهند شد و به خانواده و جامعه خود بازمی‌گردند.

وی با تأکید بر اینکه صورت ارائه خدمت در شهر تهران در حال تغییر است؛ گفت: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد شرایط را به سمتی سوق پیدا کند  که به عناصر محتاج ارائه خدمت، خدمت شایسته ای ارائه شود.

وی در خصوص محله هرندی گفت: بازسازی هویت محله هرندی و افرا آسیب دیده در این محل در یک فرایند سه الی چهار ساله انجام می شود اما آغاز این مسیر طی ماه های آینده ظهور و بروز خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۱۴۷۰۸
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha