۲۰۲۱۱۲۰۴_۱۷۰۱۳۹
به گزارش خبرنگار تهران پرس؛ سردار حاج جعفر جهروتی‌زاده، فرمانده گردان تخریب در دوران دفاع مقدس، عصر امروز در یادواره شهدای وکیل و حقوقدانان اظهار کرد: شهید نوری زاده، جوانی بود که به بیت‌المال توجه ویژه‌ای داشت و حتی حاضر به گرفتن جیره پوتین و لباس هم نشد.

وی ادامه داد: پدر دو شهید که طی هشت سال جنگ تحمیلی کنار شهدا بود، روزی در جنگ به من گفت که جوانی جیره اش را تحویل نمی گیرد، علت این موضوع را پیگیری کردیم، این جوان گفت که من می ترسم به اندازه این لباس بیت المال، مفید باشم.

فرمانده گردان تخریب خاطر نشان کرد: همین جوان درباره نحوه شهادت خود گفت که از خدا خواسته ام که اگر شهید شدم، پودر شوم. میخوام از این دنیا با خودم یک متر پارچه هم نبرم و یک متر جا هم اشغال نکنم.

جهروتی‌زاده در ادامه گفت: این جوان، شهید نوری زاده یک خواهر هشت ساله و مادر داشت که پدر هم نداشتند و با کارگری درآمد کسب می کرد که با اصابت موشک سه متری کنار این برادر، پودر شد و حتی یک ناخن هم نتوانستیم از این شهید پیدا کنیم.

وی گفت: در نهایت خاکی از محل شهادت نوری زاده جمع آوری کردیم و در بهشت زهرای تهران برای این شهید را در نظر گرفتیم.

گفتنی است، یادواره شهدای وکیل و حقوقدانان به همت بسیج مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در سالن همایش حوزه هنری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۶۴۴
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha