۱۳۹۷۰۷۰۲۰۰۰۱۹۰_Test_PhotoN
 

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با تاکید بر لزوم تلاش مدیران شهری پایتخت برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عنوان کرد: در دوره فعلی که همسویی بیشتری بین مدیران شهری پایتخت با دیگر مسئولان مشاهده‌ می‌شود، این توقع نیز وجود دارد که هیچ بهانه‌ای برای حل مشکلات و چالش‌های شهر تهران وجود نداشته باشد و با هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های متولی با یکدیگر، خدمت رسانی‌ها به مردم کامل‌تر، دقیق‌تر و بروزتر باشد.

 

رضوانی در ادامه به مشکل آلودگی تهران و برخود سیاسی با این معضل شهری اشاره کرد و گفت: در هرحال حرکت سیاسی وجود دارد. اما مردم شهر تهران همواره مطالباتی در خصوص رفع آلودگی هوای پایتخت داشته‌اند که همگی بحق و جدا از حرکات سیاسی است و اصالت دارد.

 

نماینده مردم تهران افزود: اگر این حرکت‌های سیاسی منطبق با خواست مردم باشد، قابل دفاع است و ادامه دار، ریشه‌دار و مبتنی بر واقعیت است. سیاسیون نیز اگر بخواهند حرکت اصیلی داشته باشند باید در راستای خواست مردم درخصوص رفع سریعتر آلودگی هوا و دیگر معضلات شهری حرکت کنند.

 

رضوانی در ادامه تاکید کرد: آن چیزی که مهم است ضرورت برطرف کردن آلودگی هواست و با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در ایامی از سال، نیاز به یک برنامه اساسی دراز مدت وجود دارد مبنی بر آنکه بتوان آلودگی‌ها را در مبدا آلودگی کنترل کرد و در صورت غیر ممکن بودن، با استفاده از فیلتر کردن خروجی صنایع به کاهش آلودگی کمک کرد.

 

نماینده مردم تهران در پایان اظهار داشت: با توجه به مصرف بالای انرژی گاز در زمستان‌ها، طبیعتا بخشی از گاز مصرفی نیروگاه‌ها برای رفاه بیشتر مردم به مصارف خانگی اختصاص پیدا می‌کند، از همین رو بخشی از نیروگاه‌ها ممکن است از سوختی غیر از گاز طبیعی استفاده ‌کنند که موجب تشدید معضل آلودگی می‌شود. البته با مصرف بهینه انرژی می‌توان مانع از قطع گاز برخی نیروگاه‌ها و نتیجتا کاهش آلودگی شد. اما فعلا با شرایطی که داریم بخشی از این موضوع در کوتاه مدت اجتناب ناپذیر است و نمی‌توان معضل آلودگی را به صورت ریشه‌ای و صد در صد حل کرد اما می توان در این راستا حرکت کرد!

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۴۴۸۲
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha