photo_2021-11-30_01-42-44
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با تأکید بر اهمیت آموزش و نقش آن در پیشگیری از این بیماری افزود: در همین راستا خدمات سلامت محور ایدز بصورت رایگان و با مشارکت انجمن احیای ارزش ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز به شهروندان ارائه خواهد شد.

او افزود: با در نظر گرفتن مؤلفه هایی نظیر محلات آسیب پذیر و تردد بیشتر شهروندان، تیم خدمات غربالگری و مشاوره ایدز جنب مترو عبدل آباد، مترو آزادگان و خلازیر (جنب سرای محله شهید کاظمی) به ترتیب در روزهای نهم، سیزدهم و چهاردهم آذر ماه مستقر خواهد شد.

هدایت همچنین از ارائه آموزش های پیشگیرانه به کارگران خدوم خدمات شهری خبر و ادامه داد: با توجه به در معرض قرار گرفتن کارگران خدمات شهری با زباله ها و ضرورت ارائه آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز ، برنامه های آموزشی و غربالگری با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران در مراکز اسکان کارگری اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به مناسبت این روز جهانی مراکز رایگان مشاوره رفتاری نیز در زمینه اطلاع رسانی درخصوص بیماری ایدز فعال می شوند. ضمن اینکه آموزش های مجازی نیز در قالب برگزاری وبینار و اشتراک گذاری محتواهای آموزشی در کانال های محلی صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۴
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha