آیین-نامگذاری-بزرگراه-سردارِ-جاویدنشان-حاج-احمد-متوسلیان-۳۸-۲۱۰۷۱۶۰۴۲۸۴۴
به گزارش خبرنگار تهران پرس؛ پانزدهم تیرماه بود که اعضای شورای شهر تهران نام بزرگراه فتح را به نام «حاج احمد متوسلیان» تغییر دادند و این تغییر در مردادماه به شهرداری تهران ابلاغ شد.

در همین راستا آیین نامگذاری بزرگراه سردارِ جاویدنشان حاج احمد متوسلیان بیست و پنجم مردادماه با حضور شهردار وقت تهران و دیگر مسئولان کشور برگزار شد، اما هنوز تابلوهای این بزرگراه به نام «حاج احمد متوسلیان» تغییر نکرده است!

 


نرگس معدنی پور، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با بیان این که هفته گذشته برای عدم تغییر تتابلوهای بزرگراه فتح به نام حاج احمد متوسلیان به شهرداری تهران تذکر داده‌ام، گفت: با وجود اینکه در مرداد ماه مصوبه این تغییر نام ابلاغ شده است اما هنوز اقدامات لازم از سوی شهرداری تهران انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ما پیگیر نام گذاری تابلوهای بزرگراه فتح به نام حاج احمد متوسلیان هستیم، تصریح کرد: ما پیگیری می کنیم که انشالله هر چه زودتر نصب شود و ما از شهرداری این مطالبه را داریم و شهرداری باید اقدامات لازم را انجام دهد.

انتظار می رود شهرداری تهران پس از پنج ماه از ابلاغ مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر تغییر نام بزرگراه فتح به نام حاج احمد متوسلیان اقدامات لازم را انجام دهد و به برگزاری آیین نامگذاری بدون تغییر تابلوهای این بزرگراه بسنده نکند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۴۲۶
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha