photo_2021-11-27_02-05-49
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار در این خصوص گفت: در این برنامه رانندگان شهر به کاهش سرعت به کمتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت در نزدیکی مدارس و مناطق مسکونی دعوت می شوند.

جوانی افزود: این امر به افزایش ایمنی تردد عابران پیاده به ویژه کودکان کمک می‌کند.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: در این رویداد خانواده محور، رانندگان تعهد خود را به کاهش سرعت برای افزایش ایمنی کودکان اعلام کرده و کودکان، هدایای خود را به راننده ها در قالب شعار خیابان‌های زندگی اهدا می کنند تا در هنگام رانندگی، کاهش سرعت برایشان یادآوری شود.

او اظهار داشت:به منظور ارتقاء آگاهی جامعه در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بهبود فرهنگ ترافیک در مناسبت های مختلف با کارگاه های بازی و خلاقیت، فعالیت‌های دست ورزی، تعامل کودکان و والدین میزبان خانواده‌ها هستیم به طور حتم آموزش به شیوه غیرمستقیم نقش موثری در کاهش رفتارهای پرخطر در ترافیک و تصادفات ایفا می کند.

لازم به ذکر است: تاکنون هشت رویداد با برنامه های مختلف ویژه استقبال از مهر، روز جهانی بدون خودرو، روز آتش نشانی، هفته ملی کودک، روز نوجوان، روز دانش آموز، روز کتاب و کتابخوانی، روز جهانی یادواره قربانیان حوادث ترافیکی برگزار شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۳۳۳
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha