photo_2021-11-23_04-43-22
به گزارش خبرنگار تهران پرس، در روز دوشنبه اول آذر ماه مصادف با سومین روز از هفته مبارک بسیج و با حضور جمعی از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) در محل این ناحیه مراسمی برای اهدا سبد های کالا کمک مومنانه و ارسال به نیازمندان و همچنین جهیزیه های تهیه شده به کمک عموم مردم و بسیجیان برگزار گردید و نیز تقدیر از بسیجیان فعال در طرح شهید سلیمانی که در مدت آغاز طرح واکسیناسیون در این مراکز حضور مستمر داشته اند بعمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی ع سرهنگ خسروی در ابتدای مراسم ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تشکر از بسیجیان در این هفته نسبت به تشریح اقدامات صورت گرفته در خدماتی که به عموم مردم از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا زمان برگزاری مراسم صورت گرفته بود توضیحاتی بیان نمودند.

از اقدامات صورت گرفته میتوان به تهیه و ارسال ۸۰۷۰۵سبد کالا به ارزش ۴۰٫۳۵۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان کمک به راه اندازی ۲۸۲ واحد برای اشتغال زایی ۶۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان، آزاد سازی ۴۲ زندانی به میزان ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و .... اشاره نمود.

همچنین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ سردار حسن زاده از اقدامات ارزشمند بسیجیان در اجرا و راه اندازی مراکز واکسیناسیون با عنوان طرح شهید سلیمانی و همچنین فعالیت های جهادی جهادگران در ترمیم و ساخت و ساز خانه های نیازمند و رفع مشکلات محله های نیازمند اشاره نمودند.

در پایان مراسم نیز با حضور سردار حسن زاده و حجت الاسلام گواهی و پدر شهید مدافع حرم شهید خلیلی تعدادی از واکسناتور ها و ثبات های طرح شهید سلیمانی و مدیران سازمانی که در این طرح ها کمک شایانی در برپایی آن نموده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.
























خبرنگار و عکاس: شکرزاده
کد خبر: ۱۴۱۸۴
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha