۱۴۰۰۰۷۱۷۰۰۰۲۶۱_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، حجت‌الاسلام علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از سخنرانی نمایندگان بسیج دانشجویی در ۲۵ مرکز استان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تجلیل از منتخبان بسیج دانشجویی در نمازجمعه تهران، به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در دوم آذر ماه ۱۳۶۷ با فرمان حضرت امام‌خمینی(ره) تشکیل شد تصریح کرد: برخی از وزیران، استانداران، فعالان بسیج دانشجویی و جوانان بسیجی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته، در جمع نمازگزاران، هفته بسیج را گرامی داشتند.

 

نوری تاکید کرد: بیشتر سخنرانی‌ها در حوزه مطالبه‌گری و در در فضای زلال دانشجویی بود که در تهران آقای محسن نراقی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به ایراد سخنرانی پرداخت و در نمازجمعه تهران با حضور آقای کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی، از برگزیدگان بسیج دانشجویی در دو بخش خواهران و برادران تجلیل به عمل آمد، همچنین نام و یاد دو بسیجی دانشجو که در اردوهای جهادی عروج کرده بودند، گرامی داشته شد و از خانواده این دو عزیز نیز در نمازجمعه تهران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه ادامه داد: در طول سال‌های گذشته تاکنون، به مناسبت‌های مختلف، دانشجویان و طلاب جوان در تریبون‌های نمازجمعه، به عنوان سخنران پیش از خطبه حاضر می‌شوند و به تحلیل و تبیین دیدگاه تشکل خود در مسائل روز می‌پردازند و همچنین به تشریح فعالیت‌های خود می‌پردازند.

 

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در ۱۳ آبان، نزدیک به پانصد پایگاه نمازجمعه در سراسر کشور، شاهد حضور دانش‌آموزان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها بودند و در برپایی نمازجمعه، همراهی و مشارکت و همکاری خوبی داشتند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۴۰۹۴
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha