photo_2021-11-21_10-13-47
به گزارش خبرنگار تهران پرس، مهدی چمران در آغاز بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوا و ترافیک به یکدیگر گره خورده‌اند و این مقوله هم برای شورای شهر و هم برای شهرداری و هم برای کسانی که برای مردم دلشان می‌سوزد اهمیت ویژه‌ای دارد و در این مسیر نیز خوشبختانه تلاش‌های فراوانی شده و به نتایجی نیز رسیده اما کافی نبوده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان به مسئله ترافیک اشاره کردند که این مسئله دردی برای ما است که با مسئله آلودگی هوا به یکدیگر گره خورده است.

 

وی با بیان اینکه در خصوص رفع ترافیک شهر تهران تلاش هایی صورت گرفته است که به زودی به نتیجه نخواهید رسید، بیان کرد: امروز ما تلاش کنیم حداقل دو سال آینده به نتیجه خواهیم رسید؛ باید چند سال پیش این تلاش آغاز میشد، اگر واگن های مترو به روزرسانی و کمبود ها تهیه می شد؛ امروز به این وضعیت دچار نمی شدیم.

 

رئیس شورای شهر تهران در خصوص شورا یاری گفت: این شوراها توسط ما در دوره های پیشین شروع به فعالیت کرد که متاسفانه در دوره گذشته به خوبی به آن رسیدگی نشد و در دادگاه منحل شد، ما تمام تلاش خود را می کنیم که این شوراها راه اندازی و تقویت شوند.

 

وی ادامه داد:‌ قطعا با استفاده از ظرفیت نخبگان می‌توانیم شورایاری‌ها را تقویت کنیم و ما نه به دنبال حذف شورایاری‌ها بلکه به دنبال تقویت آنها هستیم و تلاش خود را در این مسیر انجام خواهیم داد.

 

چمران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: این ایام را گرامی می‌داریم همانگونه که حضرت امام (ره) آرزو کردند، امیدواریم ما هم یک بسیجی واقعی باشیم. بسیجی بودن یعنی از پس هر کاری برآمدن؛ همانطور که در جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس، بسیج حلال مشکلات بود و هر جایی که سختی و دشواری بود بسیج هم آماده بود و مشکلات را حل می‌کرد.

 

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: قطعا بسیج هر کجایی که پایش را بگذارد مسائل و مشکلات حل خواهد شد و اگر امروز هم بسیج وارد میدان بشود نتیجه آن را خواهیم دید و با کمک بسیج مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد و این مسئله را ما تجربه کرده‌ایم.

 

چمران با بیان اینکه دشمنان از بسیج می‌ترسند تصریح کرد: با توجه به این ترس دشمنان تلاش می‌کنند چهره بسیج را در میان مردم مخدوش کنند اما هیچ‌گاه در این مسیر موفق نخواهند شد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۰۶۱
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha