Screenshot_۲۰۲۱۱۱۱۶-۱۱۲۵۱۹_Chrome
به گزارش تهران پرس، در حالی قرار است در چند روز آینده قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شود همچنان بحث حق بیمه دریافتی از بازنشستگان چالش بین شرکت‌های بیمه‌ تکمیلی و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی است.

بر همین اساس از یک ماه گذشته مناقصه‌ای از سوی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی برای تعیین شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱) برگزار شده است ولی تا به امروز شرکت‌های بیمه‌های تکمیلی قیمت‌های زیادی را برای شرکت در این مناقصه اعلام کردند که هنوز با کانون عالی بازنشستگان به نتیجه نرسیده‌اند.

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران نیز در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: هر ساله کانون بازنشستگان قرارداد جدیدی را با بیمه تکمیلی در راستای ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان به امضا می‌رساند که این قرارداد نیز تا پایان آبان ماه به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: البته کانون عالی کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی طی یک ماه گذشته مناقصه‌ای را در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر کرده است و در همین ارتباط نیز جلساتی را با کانون‌های بازنشستگی سطح کشور برای اخذ نظرات آنها داشته است.

دهقان‌کیا با بیان اینکه در حال حاضر سه شرکت بیمه تکمیلی برای این مناقصه وارد شده‌اند، تصریح کرد: علی‌رغم این مناقصه هنوز با هیچ یک از شرکت‌ها به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم چرا که قیمت‌ها اعلام شده در مناقصه بسیار بالا است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با تاکید بر اینکه فعلا هنوز مشخص نیست که با کدامیک از شرکت‌های بیمه تکمیلی به نتیجه برسیم، گفت: پیشنهادات مطرح شده بسیار بالاست و در این زمینه باید پیگیری‌های لازم انجام بشود و در حال مذاکره هستیم.

وی گفت: افرادی که می‌خواهند در بیمه تکمیلی بازنشستگان برای سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ اضافه یا حذف بشوند می‌توانند از ابتدای آذرماه با مراجعه به سایت کانون اقدام کنند.

دهقان‌کیا افزود: این افراد می‌توانند در یک بازه زمانی ۳ ماهه انصراف یا اضافه شدن خود را برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی اعلام کنند و پس از این بازه زمانی مهلت جدیدی برای این مسئله در نظر گرفته نخواهد شد.

 
کد خبر: ۱۳۸۹۱
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha