photo_2021-11-16_00-22-19
به گزارش تهران پرس، حسین نوش آبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از دیدار با قاسمی، وزیر راه خبر داد و اظهار داشت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، موضوع آزاد راه تهران به پیشوا مطرح و مقرر شد این پروژه پیگیری شود.

 

نوش‌آبادی با اشاره به اینکه این پروژه در دوره هفتم مجلس در کمیسیون عمران مطرح و توسط وزارت راه مطالعه آن انجام شده است گفت: خواستار احیای این پروژه مهم شدم و وزیر نیز دستور داد این پروژه پیگیری و امکان اجرای آن فراهم شود.

 

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این دیدار همچنین در خصوص اتصال شهرستان پیشوا به بزرگراه قم گرمسار و اتصال قرچک به جاده چرمشهر به حسن آباد و نیز بهسازی و تعریض جاده ورامین به آبباریک و آزاد راه الغدیر مذاکراتی انجام شد و مقرر گردید بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

 

وی عنوان داشت: تأمین روشنایی جاده ری به قرچک، بهسازی و تعریض جاده باغ خواص و علی آباد قشقایی، عریض و بهسازی جاده صالح آباد قرچک، راه روستایی طارندین و تأمین قیر مورد نیاز برای آسفالت راه‌های روستایی در سه شهرستان توسط دکتر نوش‌آبادی مطرح و دستوراتی از سوی مهندس قاسمی صادر شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۶
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha