۶۲۰۸۹۹۰۹

به گزارش تهران پرس،  زهره عبادتی اظهارکرد: طی هفته دوم و سوم آبان ماه۵۲ محور مواصلاتی در سطح استان از سوی کارشناسان محیط زیست و اکیپ‌های گشتی مورد پایش و کنترل شبانه  قرار گرفت و در مجموع  از ۱۱۴۶ واحد صنعتی کوچک و بزرگ مقیاس بازدید شد.

 

معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این مدت نوع و میزان سوخت نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ به‌صورت شبانه‌روزی پایش و کنترل شد و از خروجی دودکش‌های کلیه نیروگاه‌ها و صنایع نفتی نمونه‌برداری لازم به انجام رسید، اظهارکرد: از ۹۴ واحد معدنی شن و ماسه در سطح استان بازدید به عمل آمد.

 

وی با اشاره به اینکه پایش۱۰۱۷ مورد از واحدهای صنعتی کوچک مقیاس در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در این گشت و پایش‌ها بود، افزود: پایش۴۵ مرکز معاینه فنی خودروها به‌صورت روزانه و پایش شبانه‌روزی شهرک های صنعتی استان به تعداد ۳۹  مورد از دیگر اقدامات انجام شده بود.

 

عبادتی با اشاره به اینکه همچنان معضل  دیرینه آلودگی ناشی از پسماندسوزی در سطح استان به قوت خود باقی است، ادامه داد: متاسفانه در طول این مدت کارشناسان محیط زیست در گشت‌های شبانه با ۱۲۰ مورد حریق ناشی از ضایعات‌وزی و پسماندسوزی مواجه شدند و اقدام به اطفای آن کردند.

 

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، بر اساس آمار ارائه شده از ابتدای آبان ماه تاکنون در مجموع ۱۴۶ واحد متخلف و آلوده کننده هوا اخطار قانونی دریافت کرده‌اند و از فعالیت ۳۲ واحد متخلف نیز جلوگیری به عمل است. ۲۲۷ مورد پسماند و ضایعات سوزی نیز با تلاش مامورین گشت محیط زیست اطفا شده است.

انتهای پیام

کد خبر: ۱۳۸۹۴
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha