Photo.aspx
به گزارش تهران پرس، وحید اسمعیلی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک اجرای فرش برگ های پاییزی را طرحی خلاقانه در شهر دانست و گفت: اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری زیست پذیر برای همه با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح "معبر پاییزی" تا کنون در باغ راه باغ فردوس، بوستان های جمشیدیه، نیاوران و قیطریه اجرا شده اظهار داشت : این طرح با استفاده از پتانسیل های طبیعی و گردشگری منطقه یک به برکت گردش چهار فصل تهران اجرا شده تا با اهمیت بخشی به مناظر موجود، بتواند در کاهش دغدغه های شهری چون تهران، فضایی دلنشین و آرام را برای حضور خانواده ها در طبیعت فراهم سازد.

اسمعیلی با استقبال از این طرح اجرایی، تصریح کرد: سعی شده برای اجرای این طرح با عدم جمع آوری برگ های پاییزی و انتقال برگ ها از سایر بوستان ها به این مکان، و جانمایی المان های پاییزی فضایی طبیعی ایجاد شود تا شهروندان بتوانند لحظاتی را در آرامش به گشت و گذار بپردازند.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک در پایان گفت: این برنامه تا پایان فصل پاییز در بوستان های شمال تهران اجرا و شهروندان می توانند در قاب پاییزی عکسای زیبای خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۷۹۳
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha