دستگیری
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو و اعتراف متهمان به ۵۰ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان "ری" و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تیمی متشکل از کارآگاهان زبده و خبره پلیس آگاهی، رسیدگی به این پرونده را دنبال کرده و با انجام تحقیقات و اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت۲ سارق را در ارتباط با این سرقت ها به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ویژه و ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و متهمان پس از حضور در مقر پلیس به ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و فروش اموال به مالخران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مالخران این پرونده ادامه دارد، اضافه کرد: متهمان برای اخذ دستور قضائی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جلیلیان از شهروندان خواست، از نگهداری مدارک و اموال با ارزش در داخل خودروی خود اکیدا خودداری کنند و هرگونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام
کد خبر: ۱۳۷۲۰
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha