سوده نجفی
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در شهرداری منطقه۹ ضمن گفت و گو با شهروندان از حوزه های شهرسازی و معماری، محیط زیست و خدمات شهری بازدید کرد.

عضو کمیته سلامت شورای اسلامی شهر با حضور در معاونت شهرسازی و معماری خواهان حفظ کرامت و عزت مراجعین شد و با تاکید بر تسهیل در رسیدگی به پرونده های شهرسازی به برخی پرونده های خاص این حوزه رسیدگی کرد.

وی در ادامه با حضور در معاونت خدمات شهری و محیط زیست به بررسی چالش های خدمات شهری پرداخت و از تلاش های نیروهای خدمات رسان در امور نگهداشت شهر قدردانی کرد.

نجفی، خدمت رسانی در منطقه۹ را با توجه به وضعیت بافت فرسوده و ریزدانه، تراکم جمعیت و فقدان زیرساخت های شهری، امری دشوار دانست و خواهان تسریع در فرایند نوسازی بافت فرسوده و نیز تکمیل زیرساخت های شهری مانند فاضلاب شهری در این پهنه از پایتخت شد.

حضور در مقبره شهدای بوستان کوکب و سایت پسماند منطقه

وی با حضور در مقبره شهدای بوستان کوکب ضمن ادای احترام به شهدای گمنام در جریان بازسازی المان مذکور قرارگرفت.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه بازدیدی میدانی از سایت پسماند منطقه بر مکانیزه شدن فرایند پسماند و توجه به جنبه های محیط زیستی و سلامت شهری در حوزه پسماند تاکید کرد.

گفتنی است این عضو شورای شهر در ادامه با همراهی محمدجواد خسروی شهردار منطقه۹، در نشستی صمیمانه که با فرزندان شهید شاغل در منطقه داشت، فرزندان شهدا را سرمایه های پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران رویکرد شورای ششم به مناطق کم برخوردار را در راستای تامین عدالت اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان دانست و گفت: کارآفرینی اجتماعی و بازگرداندن آسیب دیدگان اجتماعی به آغوش خانواده و جامعه یک ضرورت اجتماعی است که باید مورد توجه مجموعه مدیریت شهری قرار بگیرد.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد تا با خدمت جهادی مدیریت شهری و همیاری و مشارکت شهروندان، شهری در تراز فرهنگ و شان شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۷۰۱
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha