Screenshot_۲۰۲۱۱۱۱۰-۱۴۱۳۴۹_WhatsApp
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در همایش اخوت همدلی و هم آفرینی امنیت آفرینان ولایتمدار با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: امنیت، مهمترین و اساسی ترین مولفه زندگی انسان است که حتی کوچترین خدشه به آن هم می تواند مشکلات بسیاری را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئله امنیت در همه ابعاد داخلی و خارجی و... از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اما در بین شقوق مختلف امنیت، در حقیقت امنیت داخلی از اهمیت دوچندانی برخوردار است که امروز دشمنان با فشار ها و حربه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... به دنبال برهم زدن این موضوع هستند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه امروز همدلی و همکاری بسیار خوبی بین پلیس پایتخت و سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) پایتخت وجود دارد، خاطر نشان کرد: بدون شک با همدلی و هم آفرینی بهتر و سریعتر می توان به اهداف و افق های تعیین شده که مهمترین مقوله آن تامین امنیت و آرامش مردم و خدمتگزاری به مردم گرانقدرمان است، دست پیدا کرد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه حضرت امام خمینی (ره) به درستی در وصیت نامه الهی و سیاسی خود اشاره فرمودند که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین علیه السلام هستند، عنوان داشت: خدمت به این مردم توفیق بزرگی است که باید با کار و تلاش مضاعف و گره گشایی از مشکلات آنان قدر این توفیق الهی را بدانیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه روز به روز باید شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح تعاملات پلیس و سپاه باشیم، عنوان داشت: بدون شک برادری، وفاق و همدلی با هدف خدمتگزاری به مردم مورد عنایت و توجه حضرت باری تعالی می باشد و برکات و ثمرات بسیاری را به دنبال خواهد داشت؛ از این رو ما این اخوت و برادری را برای خود لازم و واجب می دانیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سپاه و ناجا تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا، خدمتگزار مردم هستند و در حال حاضر وفاق و همدلی بسیار خوبی بین پلیس و سپاه محمد رسول الله (ص) پایتخت وجود دارد، بیان کرد: دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت جامعه و مسئولان هستند و در این مسیر همه توان و تلاش خود را به کار بسته اند.

وی افزود: با افتخار خدمتگزار مردم عزیزمان هستیم و با هم آفرینی و هم افزایی با سپاه و بسیج به دنبال تقویت بیش از پیش امنیت و آرامش جامعه هستیم.

همدلی و هم افزایی سپاه و پلیس پایتخت بی نظیر است

سردار "حسن حسن زاده" فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی و سپاه در پایتخت از بهترین و بالاترین سطح همدلی و هم افزایی برخوردار هستند، بیان کرد: این نشست ها و همایش ها باید راهبردی باشند و تلاش نماییم که محصول آن امنیت و آرامش شهروندان و مردم عزیزمان باشند.

 


وی افزود: امروز همکاری و تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و سپاه در پایتخت وجود دارد و در سطح مطلوبی از تعامل و همکاری قرار داریم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با تاکید بر لزوم ارتقا سطح آمادگی های مشترک، گفت: وجود اختلاف نظر ها در هر مجموعه ای وجود دارد؛ نباید اجازه بدهیم که برخی اختلاف نظر ها موجب ایجاد تعارض و کدورت شود، از این رو باید تلاش کنیم که روز به روز بر همکاری ها و همدلی هایمان بیفزاییم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۵۹۲
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha