۲۸۰۰۸۷
به گزارش تهران پرس، سرهنگ حسین معصوم زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با طرح ارتقا امنیت اجتماعی و با اطلاع از تردد تعدادی از اتباع بیگانه در سطح شهر و به دنبال آن نارضایتی شهروندان، اقدامات لازم جهت دستگیری آنان را آغاز کردند.


رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی تعداد ۴۲ نفر اتباع افغانستانی غیرمجاز را به اتهام تردد و اقامت غیرمجاز در شهریار و اندیشه دستگیر کردند.


معصوم زاده با اشاره به اینکه قاچاق اتباع بیگانه باعث نارضایتی شدید مردم شده و به دنبال آن درخواست مکرر آنها در برخورد قاطع با این پدیده مجرمانه را به دنبال داشته است، عنوا ن داشت: متأسفانه افرادی فرصت طلب و سودجو با بی توجهی به قانون، اقدام به قاچاق انسان کرده و ضمن به خطر انداختن جان خود و دیگران امنیت استان را مخدوش کرده‌اند.


وی با بیان اینکه برابر قانون، هر تبعه خارجی باید قبل از ورود به جمهوری اسلامی ایران، مجوز لازم برای ورود و اقامت داخل کشور را از مراجع رسمی اخذ کند، در غیر این صورت دستگیر و به کشور مربوطه طرد خواهد شد، افزود: امیدواریم با همکاری و پیگیری مسئولان استان و کشور شاهد ساماندهی وضعیت موجود و رفع این معضل جدی باشیم.


رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: اتباع دستگیر شده جهت طرد از کشور به اردوگاه عسگرآباد ورامین منتقل شدند.


انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۵۵۷
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha