طبق-فرمایش-مقام-معظم-رهبری-پرداختن-به-فضای-مجازی-و-روابط-عمومی-واجب-شرعی-و-امر-ولایی-است



به گزارش تهران پرس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ، سیدمرتضی موتورچی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، با بیان این مطلب در مراسم معارفه و تکریم مدیر روابط عمومی مجموعه «شستا» از خدمات حسن محمدی، مدیر سابق روابط عمومی این مجموعه، قدردانی کرد.

وی در این مراسم که علی رستمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» نیز حضور داشت؛ با معرفی سید محمد مهدی مقدسی مدیر جدید روابط عمومی، وی را فردی پاک دست، جهادی و انقلابی دانست.

موتورچی، تاکید کرد: قطعا حضور وی نه فقط برای مجموعه تامین اجتماعی و شستا بلکه برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مغتنم خواهد بود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: ما در فضای سخت مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم وارد میدان شده ایم و امیدوارم از این مسیر دشوار موفق عبور کنیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه و روابط عمومی در فضای جامعه امروز اظهار کرد: روابط عمومی در چند سال اخیر مفهوم نوینی پیدا کرده است.

موتورچی، به اهمیت و قدرت فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت : بسیاری از صاحبنظران معتقدند فضای مجازی ، قدرت غالب جوامع و تاثیرگذاری خاص و مهم فضای مجازی امروز غیر قابل انکاراست.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با طراحی برنامه ها و ارایه پیشنهادات کارشناسی، درصدد ارتقاء جایگاه و نقش روابط عمومی در مجموعه دولت سیزدهم هستیم.

وی در  پایان بیان کرد:  باید از حالت تدافعی و پدافندی خارج و به شکل یک مجموعه واحد و منسجم، اطلاع رسانی ، خدمات به مردم را گسترش دهیم.



کد خبر: ۱۳۴۰۴
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha