Photo.aspx
به گزارش تهران پرس به نقل از معاونت فنی و عمرانی منطقه ۹، پیرو توافق با وزرات دفاع درباره پادگان جی و در راستای توسعه سرانه فضاهای شهری، حد فاصل خیابان هرمزان تا خیابان بدرالزمان قریب(خیابان اجتماعی) حصارکشی شد. با عنایت به توافقات و تفاهم نامه های صورت گرفته با مجموعه وزارت دفاع، بخشی از اراضی پادگان جی به وسعت ۴/۵ هکتار به منظور اجرای پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام به شهرداری تهران واگذار شده است.

به این منظور حصارکشی اراضی مذکور حد فاصل خیابان هرمزان تا خیابان بدرالزمان قریب (خیابان اجتماعی) در دستور کار این معاونت قرار گرفت که هدف از این اقدام تسهیل اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره)، احداث بوستان دوستدار کودک و افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۹ است.

لازم به ذکر است زیرسازی و نصب دیوار پیش ساخته بتنی ضلع شمال پروژه به متراژ ۲۰۰ متر به اتمام رسیده و زیرسازی دیوار ضلع جنوبی به متراژ ۳۰۰ متر در دست اقدام است.

افتتاح پلازای امام خمینی در خرداد ۱۴۰۱

فرزاد فرهادیان، معاون فنی و عمرانی منطقه در راستای تکمیل پلازای امام خمینی (کوثر) گفت: ۶۷۰ مترمربع از میدان میوه و تره بار آزادی، و به دنبال تعاملات انجام شده با سازمان میوه و تره بار، بخشی از زمین بلا استفاده محوطه میدان میوه و تره بار آزادی به متراژ ۶۷۰ متر مربع در راستای تکمیل پلازای امام خمینی (کوثر) آزادسازی شد.

او افزود: فاز دوم پلازای امام خمینی(کوثر) شامل رواق، فضای سبز، آبنما و محل قرارگیری میز شطرنج است که در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۰۱
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha