Negar_۲۰۲۱۱۱۰۳_۱۵۴۴۳۳
به گزارش خبرنگار  تهران پرس، سردار حسن حسن زاده در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با تشکر از حضور فعالان فضای مجازی و متخصصان دیجیتال شهر تهران در این دوره از رویداد گفت: سازمان فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ از دو هفته گذشته در تلاش برای تدارک این رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهر تهران هستند که از این عزیزان تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای بر دو موضوع جهاد تبیین و فعالیت در فضای مجازی داشته‌اند و بحمدالله در سراسر کشور و به ویژه شهر تهران تولیدات محتوایی دیجیتالی خوبی داشته‌ایم.اما باید تلاش هایمان برای رسیدن به نقطه مطلوب را افزایش دهیم تا بتوانیم به خوبی دغدغه های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این موضوعات را محقق نماییم.

 

سردار حسن زاده تاکید کرد: بیگانگان از حضور لشکریان سایبری بسیج نگران هستند و بارها عصبانیت خود را از این فعالیت گسترده بروز داده اند و از آنجایی که حضور افسران جنگ نرم در عرصه فضای مجازی و دیجیتالی باعث ناراحتی دشمن است، باید در این حوزه کارهای اثرگذار بیشتری صورت بگیرد.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه هر جا بسیجی وار شاهد حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های  مختلف بودیم، کارها به خوبی انجام شد و شاهد ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی بودیم و باید این حضور مقتدرانه در فضای مجازی تقویت شود تا مانع توطئه افکنی دشمنان در شبکه های اجتماعی و مجازی باشیم.

 

وی تاکید کرد: ما در تمام عرصه ها با قدرت وارد شدیم و دشمن را به زانو در آوردیم و در حوزه تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی با رویکرد انقلاب اسلامی هم با اقتدار وارد شده ایم و فعالیت خواهیم کرد و امیدواریم  روز به روز باید شاهد افزایش فعالیت نخبگان سایبری و افسران جنگ نرم باشیم.

 

سردار حسن زاده افزود: نخبگان و استعدادهای خوبی در حوزه فضای مجازی در شهر تهران شناسایی شده اند که باید با برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات و رویدادها، این استعدادها را پرورش داد تا بتوانند در جنگ نرم و مقابله با دشمن، خوش بدرخشند.

 

گفتنی است پخش کلیپ و اثرات دیجیتالی شرکت کنندگان، سرود، اجرای تواشیح و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ، جزو برنامه های این اختتامیه بود.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۳۱۷
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha