photo_2021-11-04_15-24-42
به گزارش خبرنگار تهران پرس، رقابت تیم های تخصصی در سومین رویداد تولیدات دیجیتال بسیج تهران بزرگ از ۱۲ آبان آغاز شد و تا ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. تولید بازی های ویژه تلفن‌های همراه، اپلیکیشن‌های اندرویدی، پویانمایی شامل (موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت دو بعدی، استاپ موشن) جزو رشته های این رویداد بزرگ محسوب می شدند که علاوه بر اهدای جوایز نقدی به تیم‌های برتر، برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این رویداد راه خواهند یافت.

 

در حاشیه این رویداد با زهرا آقاجانی سر گروه تیم هنری مکتب سلیمانی از ناحیه امیرالمومنین گفتگویی انجام دادیم.

 

این شرکت کننده جوان انگیزه حضور خود در این رویداد را کسب تجربه بیان کرد و گفت: حضور در این رویداد باعث می شود با افراد فعال در این عرصه آشنا شویم و با آنها ارتباط برقرار و از تجربیات آنها نیز استفاده کنیم و سطح خود را ارتقا دهیم.

 

وی با بیان اینکه در قسمت پویانمایی در حال ساخت موشن گرافیک با موضوع استکبار‌ستیزی هستیم، اظهار کرد: هدفم از انتخاب این موضوع روشنگری درباره چرایی اهمیت تنفر از آمریکا و اعلام آن برای همسن و سالانم است.

 

آقاجانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که نباید اجازه نفوذ دشمن در فضای مجازی را دهیم و خود باید سنگر را بدست بگیریم،  گفت: اگر در گذشته سربازان وطن پشت سنگرها در جبهه قرار می گرفتند، اکنون نیز سنگر ما سیستم‌های دیجیتالی ماست که باید پشت آن قرار بگیریم، اسلحه ما نیز تولیدات اثرگذار ماست که باید بیشتر، تمرکز خود را روی فضای مجازی و فضاهای دیجیتالی بگذاریم تا بتوانیم اثر مثبتی در این مسیر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۳۱۱
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha