۱۴۰۰۰۶۱۹۰۰۰۴۳۱_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، جواد اوجی امروز وزیر نفت پس از پایان نشست در اتاق مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: در بخش بالادست صنعت نفت با توجه به پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های کشور به جز پالایشگاه فاز ۱۲ پارس جنوبی که فردا پایان می‌یابد، آمادگی مطلوبی برای تأمین سوخت زمستانی وجود دارد.

 


وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت‌های ملی گاز و پخش فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت زمستانی اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای هوا، مصارف در بخش خانگی به‌صورت جزئی افزایش یافته است که از مردم عزیز درخواست می‌کنم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.


 


ذخیره حدود ۳ میلیارد سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع

وزیر نفت با بیان اینکه قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف بدون شک افزایش می‌یابد، تصریح کرد: قیمت گاز برای مشترکانی که در سقف الگو و مطابق جداول شرکت ملی گاز ایران مصرف کنند، همانند گذشته خواهد بود.


 


اوجی از آمادگی صددرصدی وزارت نفت برای تأمین سوخت زمستانی در بخش تولید خبر داد و گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۳ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع ذخیره شده که ۴۵۰ میلیون لیتر بیشتر از پارسال است، بنابراین جای نگرانی نیست. امیدواریم با تلاشی که همکاران ما انجام می‌دهند زمستان بدون دغدغه‌ای را پشت سر بگذاریم.


 


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۱۲۹۵۸
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha