۲۷۳۹۰۴
به گزارش تهران پرس، حسین نادری اظهار کرد: در شرایط جنگ نرم فرهنگی که دشمن همه توان خود را برای تغییر ارزش‌ها و ایجاد شکاف و شبهه در مبانی اعتقاداتی، دینی و فرهنگی به‌کار گرفته است، بسیج هنرمندان در راستای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی اقدام به تولید محتواهای فاخر می‌کند.

 

وی گفت: در این راستا سازمان بسیج هنرمندان، کانون‌ها و انجمن‌های هنری در استان‌ها و شهرستان‌ها در راستای عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اقدام به تولید و تهیه محتوای فرهنگی می‌کنند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران عنوان کرد: بر این اساس در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی آثاری با محتوای دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب برای جامعه مخاطب تولید می‌شود.

 

وی بیان داشت: در شرایطی که دشمنان در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی همه توان خود را به‌کار گرفته و هر بار در حال طرح‌ریزی نقشه‌ها و توطئه‌های تازه‌ای هستند، برنامه‌ریزی به‌منظور رویارویی با خدعه‌های رنگ به رنگ آنان ضرورتی انکارناپذیر است.

 

نادری خاطرنشان کرد: به همین منظور هنرمندان ۱۵ شهرستان استان تهران در کانون‌های فعال و انجمن‌های فرهنگی و ادبی هنری با نقش‌آفرینی در رشته‌های مختلف ادبی، ادبیات داستانی، شعر، آواها و نواها، خوشنویسی، فیلم و نمایش برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

 

وی ادامه داد: اجرای جشنواره حماسه نامداری در بیش از ۵۰ نقطه شهرستان‌های استان تهران با اجرای نمایش خیابانی و میدانی از جمله فعالیت‌ها در این عرصه است.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران تصریح کرد: تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین حوزه‌های تولید محتوای فرهنگی در بسیج هنرمندان است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۷۴۷
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha