IMG-20211024-WA0058
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در نشست صمیمی با قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی این منطقه، وجود این عزیزان را نعمت و دستاوردی بزرگ برای منطقه دانست و گفت: خدا را شاکریم که منطقه ۱۹ از استعدادهای ورزشی بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روان تمام تلاش ما براین بوده تا با توسعه امکانات ورزشی گامی مهم در راستای استعدادیابی و تقویت مهارت های ورزشی و درنتیجه افزایش نشاط اجتماعی شهروندان این منطقه جنوبی برداریم.

در همین راستا علاوه بر بازسازی ۱۴ زمین چمن مصنوعی در این منطقه، مجموعه زمین های تنیس خاکی در بوستان ولایت نیز با هدف توسعه این ورزش و سهولت بهره وری شهروندان جنوب شهر از این امکانات راه اندازی و مقرر شده پس از تحویل سازمان ورزش به فدراسیون تنیس، مدرسه تنیس راه اندازی شود.

ضمن اینکه یکی از زمین های تنیس این مجموعه ویژه بهره برداری افراد توانیاب و جانبازان مناسب سازی شده است.

به گفته توکلی بوستان بزرگ ولایت نیز از پتانسیل های این منطقه محسوب می شود که با برخورداری از مسیر ویژه پیاده روی، رینگ دوچرخه سواری و برنامه های ورزش صبحگاهی، روزانه میزبان جمع زیادی از شهروندان تهرانی است.

شهردار منطقه اظهار کرد: ورزشکاران الگویی برای جوانان و نوجوانان منطقه محسوب می شود و در همین راستا نیز ضرورت دارد با شناسایی و تقدیر از این عزیزان، سایر شهروندان را نیز برای ورود به این عرصه و تلاش برای کسب قهرمانی تشویق کنیم.

در ادامه این مراسم که معاون اجتماعی و فرهنگی و رابط شورایارن منطقه نیز حضور داشتند، شهردار منطقه از ۷ قهرمان مدال آور ورزشی ساکن منطقه در رشته های کاراته ، پرورش اندام ، والیبال ساحلی، پارکور و پاورلیفتینگ با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۹
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha