۱۴۹۸۲۹۳۶_۷۴۵

به گزارش تهران پرس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و هفتمین سال مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی که در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد آیت الله مهدوی کنی گفت: همه ما مدیون آیت‌الله مهدوی کنی هستیم، ایشان کار بزرگی را انجام داد و رنج‌ها و زحماتی را متحمل شد.


 


وی افزود: هم اکنون یک دولت مردمی و انقلابی در راس کار قرار گرفته و رسانه‌های معاند دنبال این هستند که هر چیزی را بهانه کنند تا بتوانند از آن علیه اقدامات دولت استفاده کند.


 


وی تصریح کرد: آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست و اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند و گاهی می‌بینیم آقای رئیسی با افرادی که کار می‌کند که در گذشته شاید یک بار هم آن‌ها را ندیده یا آشنایی قبلی با آن‌ها نداشته است، ولی با توجه به شایستگی‌هایی که این افراد دارند از آن‌ها استفاده می‌شود.


 


حسینی یادآور شد: انتظار داریم دوستان به برخی از شبهات که در فضای مجازی مطرح می‌شود به درستی پاسخ دهند که برداشت نادرستی نشود.


 


معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: آنچه در دولت صورت گرفته بر اساس شایسته سالاری بوده و سعی شده نیرو‌های توانمندتر به کار گرفته شوند، البته نیرو‌های بسیار خوبی هم وجود دارد که گمنام هستند و باید آن‌ها را معرفی کرد و شاید یکی از مسئولیت کانون دانشگاهیان هم این است که در تهران و استان‌های مختلف نیرو‌های شایسته را معرفی کند.


 


وی با اشاره اهمیت لزوم تغییر شرایط در کشور گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه در کنار هم تلاش می‌کنند که وضعیت تغییر کند و مشکلات مردم کمتر شود و کسانی هم باید در دولت به کار گرفته شوند که به دنبال تحول باشند و شایستگی لازم را داشته باشند.


 


حسینی تصریح کرد: خوشبختانه قوای سه گانه و نهاد‌های انقلابی برای خدمت رسانی به مردم در کنار هم هستند و الان هم با تمام توان در حال فعالیت هستند تا شرایط کشور تغییر کند.


 


وی با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور و هیات دولت، گفت: ما در دولت نهم و دهم هم سفر‌های استانی داشتیم، ولی اینگونه نبود که رئیس جمهور هر هفته به استان‌های مختلف کشور سفر کند و در میان مردم باشد و قطعا وقتی فعالیت و تلاش هم می‌شود راه‌ها باز خواهد شد.


 


معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: شما در بحث واکسن دیدید که چه مشکلاتی در ابتدا وجود داشت و چگونه قطره‌چکانی به ما واکسن می‌دادند، اما با تلاشی که صورت گرفت میلیون‌ها دز واکسن وارد شد و اکثر مردم واکسن را دریافت کردند.


 


وی در ادامه با اشاره عضویت ایران در سازمان شانگ‌های و مزایای آن، گفت: الان این عزم در دولت وجود دارد که با کشور‌های مختلف دنیا به ویژه کشور‌های همسایه کار شود و انشالله با برنامه ریزی‌هایی که دولت دارد در آینده در اوضاع اقتصادی هم شاهد گشایش‌هایی باشیم.


 


حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه‌هایی که در کشور به صورت نیمه کاره رها شده، گفت: نیاز است که این پروژه‌ها هرچه زودتر به اتمام برسد ود اختیار مردم قرار گیرد دانشگاهیان باید به دولت کمک کنند اگر پیشنهادی هست و انتقادی وجود دارد باید منعکس شود و راهکار ارائه شود.


 


معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان با اشاره به جلسات رئیس جمهور با نمایندگان استان‌های مختلف گفت: در همین روز‌های گذشته با دو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی جلسه داشتیم و حدود ۳۰ نفر از نمایندگانی که در این جلسه حضور داشتند مسائل را مطرح کردند و رئیس جمهور سه ساعت سخنان همه نمایندگان را با صبر و حوصله شنید. این موضوع کمک می‌کند که مسائل استان‌های مختلف مختلف مطرح شود و راهکار‌های حل مشکلات را هم سریع‌تر پیدا کنیم.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۱۲۶۷۷
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha