Screenshot_۲۰۲۱۱۰۲۳-۱۲۲۸۴۶_WhatsApp
به گزارش تهران پرس، "سید حسین میر اسماعیلی" با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) گفت : برنامه های متنوع فرهنگی با عنوان " طبیب جان" در دو قالب اجرایی و مجازی با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه منطقه در حال برگزاری است.

او از برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (ص) در پنج نقطه از سطح منطقه خبر داد و گفت : مراسم جشن های بهار مهربانی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در میادین هروی ، ملت ، فلکه سوم و بوستانهای شقایق و سمیه عصر شنبه یکم آبان ماه با اجرای برنامه های شاد برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی منطقه ۴ در ادامه به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت : آذین بندی و چراغانی بالکن و سردرب منازل شهروندان ، فراخوان برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوعات وحدت ، فراخوان اولین جشنواره مجازی پوستر ،فراخوان دومین دوره جشنواره خوشنویسی مشق صلوات و فراخوان مسابقه کتابخوانی با عنوان اخلاق نبوی از دیگر برنامه های هفته وحدت دراین منطقه است.

میر اسماعیلی به برپایی کاروان خودرویی اشاره کرد و گفت : در کاروان های خودرویی بهار مهربانی ، خودروهای مزین به پرچم و بنرهای تبریک ایام هفته وحدت با پخش موسیقی های شاد ، مولودی خوانی و عرض تبریک ایام در سطح محله ها تردد می کنند .
کد خبر: ۱۲۶۳۴
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha