IMG-20211022-WA0027
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه برگزاری پویش «پیامبر خوبی ها» را از جمله ویژه برنامه های مناسبتی این هفته خواند و افزود: این برنامه در قالب برگزاری مسابقه و جمع آوری آثار شهروندان اعم از نقاشی، دلنوشته، پادکست و ... برگزار و از نفرات برتر تقدیر می شود.

 

او همچنین از نورافشانی و راه اندازی کاروان شادی وحدت به مناسبت ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد و افزود: این کاروان با هدف ایجاد فضایی شاد در بین شهروندان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به برگزاری جشن، نورافشانی، مدیحه سرایی، سرود خوانی و تواشیح در محلات می پردازد.

 

این مسئول با بیان اینکه همزمان با ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) جشن های دهه وحدت بطور همزمان در ۶ بوستان منطقه برگزار می شود اعلام کرد: این جشن ها از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ روز شنبه ۱ آبان در بوستان های امام خمینی (ره)، ۲۲ بهمن، بوستان بزرگ ولایت، شقایق، مطهری و جانباز همراه با برپایی استیج برنامه های شاد و زنده، اجرای گروه سرود، مداحی، استقرار ایستگاه صلواتی و نورافشانی اجرا خواهد شد.

 

توکلی ادامه داد: همزمان با هفته وحدت منبر مجازی با عنوان «امت واحده» برگزار و مسابقه کتابخوانی نیز با موضوع «سیره نبی (ص) » در فضای مجازی تدارک دیده شده است.

 

علاوه بر این طی ویژه برنامه ای مزار پاک شهدا عطرافشانی و غبارروبی و از خانواده معظم شهدای اهل سنت تجلیل خواهد شد.

 

به گفته توکلی به مناسبت هفته وحدت معابر و میادین اصلی محدوده این منطقه با نصب ۴۰۰ متر مربع بنر، ۸ هزار متر طول ریسه کشی، اجرای طرح صلوات جنب ساختمان ستادی منطقه آذین بندی شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۵۹۸
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha