Photo.aspx
به گزارش تهران پرس به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره)، علاوه بر اجرای حدود ۷۵۰۰ مترمربع پیاده راه ارتباطی و سنگ فرش در محوطه میدان و خیابان موسوم به پشت شهرداری، احداث یادمان شهدای شهر تهران در مرکز میدان و در محوطه‌ای به طول ۴۰۰ متر در دستور کار قرار داشت که در نهایت با نصب ۴۲۰ لوح مزین به اسامی شهدای شهر تهران به انجام رسید.

او همچنین در تشریح روند احداث ساختمان خانه شهر(بلدیه) در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره)، از ادامه تلاش‌ها به منظور تکمیل نما و اجرای عملیات عمرانی در بخش‌های داخلی ساختمان خبر داد و گفت: در حالی که کار اجرای نما در ضلع غربی ساختمان خانه شهر به اتمام رسیده، در اضلاع جنوبی و شمالی رو به اتمام است و در بخش شرقی، سیمانکاری و اجرای آجر قزاقی طبق برنامه ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سفت کاری دیوارهای داخلی در طبقه منفی یک و اجرای تاسیسات برقی، مکانیکی و لوله کشی آتش‌نشانی و شیب بندی، عایق کاری وکف سازی پشت بام از دیگر جبهه‌های کاری در حال اجرا در این پروژه است.

ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران، در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۸۰۰۰ متر مربع در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است. خانه شهر مرحله اجرای عملیات سازه‌ای را پشت سر گذاشته و پیشرفت عملیات اجرایی آن به مرز ۶۵ درصد رسیده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۴۹۷
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha