۱۶۹۱۲۸۱۸۷
به گزارش تهران پرس، حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه۶تهران (شهرری) اظهار داشت: سالانه ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی جنوب تهران به دلیل فرسودگی بازسازی می شود که این مساله بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه برای شرکت دارد.

 

وی با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع در مناطق ۲۰ و ۱۵ تهران و همچنین روستاهای تحت پوشش آبفای منطقه ۶ تهران، عنوان کرد: علاوه بر بازسازی این شرکت سالانه در حدود ۲۰ کیلومتر نیز طرح توسعه ای و اجرای شبکه جدید را در دستور دارد.

 

حقیقی یادآور شد: اگر میانگین قطر لوله های اجرا شده را ۳۰۰ میلی متر در نظر بگیریم؛ بالغ بر ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیارد ریال برای اجرای شبکه های جدید و توسعه شبکه در سطح منطقه هزینه می شود.

 

وی در زمینه میزان پیشرفت طرح ها و پروژه های شرکت در بخش توسعه و بازسازی شبکه آب در سال جدید نیز خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری با وجود استمرار شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، چالش های کمبود منابع مالی و تنش های آبی موجود به دلیل خشکسالی کم سابقه و کاهش شدید حجم منابع آبی، نزدیک به ۲۱ کیلومتر از شبکه توزیع آب منطقه نوسازی  و بازسازی شده است.

 

مدیرعامل ابفای منطقه۶تهران- شهرری در پایان خاطرنشان کرد: سالانه ۴۰ کیلومتر از شبکه توزیع آب آشامیدنی جنوب شهر تهران و شهرها و روستاهای شهرستان ری با هزینه کرد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال توسعه و بازسازی می شود.

 

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۲۳۳۱
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha