photo_2021-10-17_03-39-54
به گزارش تهران پرس، علی توکلی طی نشستی صمیمانه با سرهنگ دالوند رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو و معاون او دیدار و با اهدای لوح از زحمات و همکاری مثبت آن ها با شهرداری این منطقه قدردانی کرد.

او در این دیدار به هم افزایی و هماهنگی بسیارخوب و مثال زدنی میان نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر منطقه همچون سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سایر ارگان ها اشاره کرد و گفت: مصداق این تعامل همکاری بسیار مثبت نیروی انتظامی در ساماندهی دستفروشان بازارچه احسانی، جمع آوری شیطان بازار، بازپس گیری ورزشگاه شهید باکری، تخریب پاساژ توحید، ساماندهی گل فروشان بزرگراه شهید هاشمی و همچنین ایجاد امنیت در تردد و رفع گره های ترافیکی محورهای اصلی و مواصلاتی منطقه با زحمات و نظارت خوب پلیس راهور است که جای بسی قدردانی دارد.

توکلی همچنین در مراسم هفته نیروی انتظامی که با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت به منظور گرامیداشت این هفته در تالار زیتون برگزار شد، شرکت کرد.

این گزارش می افزاید: منطقه ۱۹ همزمان با هفته نیروی انتظامی میزبان شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهرداری تهران در «مانور اقتدار» یگان حفاظت شهرداری تهران بود.

در این برنامه علیرضا زاکانی شهردار تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ ضمن دیدار با نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران حاضر در میدان، از تجهیزات لجستیک سازمان یگان حفاظت شهرداری تهران دیدن کردند.

براساس این گزارش شهرداری منطقه ۱۹ به مناسبت هفته نیروی انتظامی اقدام به اطلاع رسانی با اکران ۲۰۰ تخته بنر در بزرگراه های شهید کاظمی، خلیج فارس، شهید تندگویان و شهید هاشمی و نیز نصب ۲۵ تخته بنر در معابر اصلی محدوده کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۳۵۳
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha