۱۴۹۰۹۲۷۳_۷۰۱
به گزارش تهران پرس، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، درباره اقدامات پلیس جهت کاهش ترافیک و تصادف اظهار کرد: در یازده سال گذشته خصوصا سه سال اخیر، روند کاهشی تصادفات ما تداوم داشته و در این خصوص خوشبختانه توسط پلیس راهور کارهایی هم انجام شده، به همین دلیل سخت‌ترین سال کاری ما امسال بود.

 


وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰، کارگروه‌های مشترکی با شهرداران مناطق تهران برگزار کردیم و محله‌های حادثه خیز شناسایی شد و اصلاح‌های مهندسی انجام گرفت، زیرا این اقدامات می‌توانست در کاهش تصادفات و ترافیک موثر باشد.


 


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: به صورت روزمره با رسانه‌های جمعی و فضای مجازی اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی را انجام می‌دهیم در حوزه انضباط ترافیکی طرح‌های مختلفی اجرایی شده و در بحث ساماندهی موتورسیکلت‌ها ها هم با طرح موتوریار پیش بردیم که اثرات خوبی داشت.


 


سردار حمیدی گفت: در ۶ ماه اول سال افزایش تصادفات نداشتیم بلکه روند کاهشی داشتیم البته مورد تایید ما نیست و تا رسیدن به کاهش جدی تصادفات و انضباط بیشتر فاصله زیادی داریم، امیدواریم تمامی بخش‌ها به ما کمک کنند تا به توقیفات بیشتری برسیم.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۱۲۲۶۰
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha