۱۶۹۱۲۴۹۷۳
به گزارش تهران پرس، رییس جمهوری طی این حکم ابراز امیدواری کرد که استاندار تهران با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی و فسادستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» تلاش کند.

وی در این حکم بر تلاش برای توسعه عادلانه زیر ساخت‌های اقتصادی و صنعتی و حمایت از تولید، اهتمام به حق بهره مندی مردم از هوای پاک و صیانت از محیط زیست و اراضی ملی در سطح استان تاکید کرد.

آیت الله دکتر رئیسی همچنین تلاش برای استفاده از توانمندی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی و رفع مشکلات مردم بالاخص در مناطق حاشیه نشین استان، بهره گیری از ظرفیت احزاب و گروه‌های سیاسی در ارتقای سرمایه اجتماعی نظام و تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار دانست.

محسن منصوری که یکشنبه هفته جاری رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، ظهر دیروز چهارشنبه با حضور وزیر کشور به عنوان یکی از جوان‌ترین استانداران کشور و استاندار تهران معارفه و جایگزین "انوشیروان محسنی بندپی" شد.

منصوری در مراسم معارفه خود گفت: استان تهران با ۱۴ میلیون جمعیت دارای ظرفیت های مختلف است و در گام دوم انقلاب باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

وی ادامه داد: یک رویکرد مهم مدیریتی گام دوم انقلاب یک مدیریت پرتحرک حضور در میدان و مردم است و از این ابزار و ماموریت مهم مدیریتی باید مشکلات را برطرف کرد.

منصوری متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره بنیاد علوی و مدیرعامل و عضو مؤسس و هیات مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بوده است.

در سابقه کاری استاندار جوان تهران، مشاور نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمی و دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور به چشم می خورد.

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار قبلی تهران از ۲۱ آذر ۱۳۹۷ به عنوان سکاندار این استان انتخاب شده بود.
کد خبر: ۱۲۲۵۵
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha