مهدی+غضنفری
به گزارش تهران پرس، رئیس‌جمهور در حکمی مهدی غضنفری را به سمت عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب کرد.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، در حکمی «مهدی غضنفری» را به سمت عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب کرد.

 


متن حکم رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مهدی غضنفری

با استناد به بند «ث» و تبصره ۴ بند «ث» قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مصوب ۱۰/ ۱۱ / ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۳۱ /۶ / ۱۴۰۰ هیئت امنای صندوق توسعه ملی نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت ۵ سال به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب می شوید.

انتظار دارم ضمن همکاری و تعامل با سایر اعضای محترم و اتخاذ راهکارهای مناسب در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف صندوق و تبدیل بخشی از دارایی‌های حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی و گازی به ثروت‌های ماندگار مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز صیانت از سهم نسل‌های آینده بکوشید.

توفیقات روز افزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محول و خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

 

 

سوابق مهدی غضنفری 


 

مهدی غضنفری دانش آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و تولید صنعتی از  دانشگاه علم و صنعت ایران، و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و تحلیل سیستم ها از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، و دکترای مهندسی صنایع و برنامه ریزی  از دانشگاه سیدنی استرالیا (NSW) می باشد.او عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت است  و در دولت دوم محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۸۸ به عنوان وزیر بازرگانی فعالیت کرد. در سال ۱۳۹۰ بعد از ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معدن، وی به عنوان وزیر وزارت تازه تاسیس صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد و چهار سال این مسئولیت را برعهده داشت.

 

سوابق اجرایی مهدی غضنفری


● عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران

● رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و معاون وزیر بازرگانی از سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸

● رئیس دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳

● مدیر گروه برنامه‌‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، دانشکده صنایع، دانشگاه علم و صنعت

● مدیر دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علم و صنعت ایران

● مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۲۲۱
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha