دستگاه ارز دیجیتال






به گزارش تهران پرس، داود رحیمی معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران گفت: پیرو گزارش‌های رسیده از عوامل امنیتی و انتظامی مبنی بر استخراج رمز ارز با استفاده از برق غیرمجاز در شهرک صنعتی احمدآباد کهریزک، ۴۷ دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.

 



وی اظهار داشت: سود جویان داخل یک چاه چهار متری در یک کارگاه ساخت دستگاه آسیاب با استفاده از برق ارزان قیمت صنعتی به استخراج ارز دیجیتال اقدام می‌کردند.



 



این مسئول افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از مناطق کشاورزی و صنعتی برای استخراج غیرمجاز پول مجازی، بازرسی‌های مستمر توسط نهادهای نظارتی اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.



 



سرپرست برق منطقه‌ای شهرستان ری با اشاره به اینکه تعرفه برق کشاورزی و صنعتی از تجاری و خانگی ارزان‌تر محاسبه می‌شود، خاطرنشان کرد: تعرفه پایین قیمت برق صنعتی و کشاورزی موجب شده افراد سودجو این مراکز را برای انجام فعالیت‌های خود انتخاب کنند.



 



پول مجازی بیت کوین پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌هایی مخصوص تولید این پول مجازی ماینر ساخته شده است که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیر مجاز است.



 



بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرری واقع شده است.



 



شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.



 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۲۱۵۳
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha