۰۰۱_۹۹۹۰۷
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، جواد روانبخش (سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران) از صدور اولین مجوز سه روزه آموزشگاه آزاد، پس از تاکید، حجت اله عبدالملکی و ابلاغ دستورالعمل از سوی غلامحسین حسینی‌نیا (معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) خبر داد و گفت: فرایند صدور مجوز اولین آموزشگاه آزاد پس از ابلاغ دستورالعمل، در کمتر از ۳ روز در استان تهران انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: صدور مجور ۳ روزه آموزشگاه‌های آزاد در راستای اجرای سیاست‌های دولت خدمتگذار و مصوبات شورای عالی اداری و پس از تاکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستور العمل ابلاغی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان در جهت تسهیل مراحل کسب و کار در کشور صورت گرفته است.

 

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران اظهار کرد: در گذشته فرآیند صدور موافقت اصولی تاسیس آموزشگاه آزاد حدود چهار ماه به طول می‌انجامید، که با دستور العمل جدید این فرآیند به سه روز کاهش یافته است. در استان تهران برنامه ریزی لازم برای اجرای دستور العمل مذکور انجام شده و تلاش می‌کنیم در این خصوص جز استان‌های پیشرو باشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۱۶۹
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha