IMG_20211011_132301_869
به گزارش خبرگزاری تهران پرس؛ مهندس امیر قاسمی مدیر موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار در گفتگو با خبرنگار تهران پرس با تاکید بر اینکه یکی از راه های فرهنگ سازی مطالعه، راه اندازی کتابخانه های سیار و آشنایی مردم با فواید کتابخوانی است، از برپایی کتابخانه سیار به مدت سه روز در مقابل ورودی موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار خبر داد.

 

وی افزود: هدف از برپایی این کتابخانه ایجاد فرصتی برابر و دسترسی به کتاب برای همه ی اقشار جامعه است تا ان شاءالله بتوانیم به سهم خود فرهنگ مطالعه را تقویت و سطح آگاهی های عمومی افراد را گسترش دهیم.

 

قاسمی بیان کرد: در این برنامه علاقمندان می‌توانند کتاب های مورد علاقه خود را هم در کتابخانه سیار اتوبوس و هم فضای سبز اطراف مطالعه نمایند، همچنین آن دسته از شهروندان که کتاب مازاد دارند می‌توانند جهت امکان مطالعه برای دیگر علاقمندان به این کتابخانه اهدا کنند.

 

مدیر موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار در پایان با بیان اینکه این برنامه فرهنگی از طرف خانواده های حاضر در محل برپایی کتابخانه مورد استقبال قرار گرفته است گفت: بخشی از کتاب های کتابخانه به صورت اهدایی به علاقمندان اهداء می‌شود‌.

 

گفتنی است این ویژه برنامه که به مناسبت هفته جهانی کودک برگزار شده، از روز یکشنبه ۱۸ مهرماه به مدت سه روز در مقابل ورودی موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار منطقه ۱۰ تهران پذیرای علاقمندان به مطالعه است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۱۰۹
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha