۶۴۷۳۶_۶۲۶
به گزارش تهران پرس، این زن که از اردیبهشت سال‌گذشته به اتهام قتل شوهرش در خانه‌اش در محله شهرزیبای تهران بازداشت شد، مدعی بود شوهرش مشکلات روحی دارد و پیش از این خودکشی کرده و شب حادثه هم ابتدا وی را زخمی و بعد خودکشی کرده است. این در حالی است که خانواده مقتول، عروسشان را قاتل فرزندشان معرفی‌کرده و برای او درخواست قصاص کردند.

 

با توجه به ادعای این زن، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران از پزشکی‌قانونی خواست علت مرگ مرد فوت‌شده را مشخص کند که کارشناسان نظر دادند احتمال خودزنی هم وجود دارد، اما خانواده مرد فوت‌شده به این نظریه اعتراض کردند.

 

پرونده از چند ماه پیش در برابر هیات سه‌نفره کارشناسان پزشکی‌قانونی قرار گرفت تا آن‌ها اعلام‌نظر کنند که کارشناسان دوبار موضوع را بررسی کردند. یک‌بار اعلام کردند از سه‌ضربه‌ای که به وی اصابت کرده یکی از آن‌ها خودزنی و بقیه دگرزنی بوده، اما در نظریه دیگری اعلام کردند ضربه‌ها بیشتر می‌تواند دگرزنی باشد تا خودزنی و احتمال قتل او وجود دارد.

 

با گذشت یک‌سال‌ونیم از ماجرا، متهم دیروز برای آخرین جلسه بازپرسی به شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت: با شوهرم اختلاف داشتم. یک‌بار جدا شدیم که به خاطر دختر خردسال‌مان دوباره با هم زندگی کردیم. آن شب دخترم یک لیوان آب خواست.

 

آمدم به او آب بدهم که شوهرم گفت لیوان آب را به او بدهم که همین باعث دعوایمان شد. او سه‌بار از آشپزخانه چاقو برداشت که چاقو را از وی گرفتم که در همین درگیری ضربه‌ای به من و ضربه‌هایی به خودش زد و فوت شد. من قاتل نیستم و شوهرم خودکشی کرده است.

 

محمد وهابی، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره گفت: با توجه به ادله‌های موجود در پرونده این زن در برابر اتهام قتل‌عمد قرار گرفت و پرونده‌اش به‌زودی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۳
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha