به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عباس زاده نائب رییس خانه خبرنگاران و مدیرمسئول هفته نامه زمستان سراب در گفتگویی گفت: بنا داریم تا برنامه های مختلفی را در خانه خبرنگاران و پایگاه های خبری در شهرستان سراب پیاده کنیم.


وی با اشاره به ظرفیت بی نظیر خبرنگاران سرابی ساکن در کلان شهرها و فعال در خبرگزاری های مرجع و روزنامه های سراسری افزود: درصدد هستیم تا بانک اطلاعاتی جامعی از این عزیزان خبرنگار تهیه کنیم و آنها را دعوت به عضویت و همکاری با خبرنگاران محلی  کنیم.


عضو خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی با اشاره به شعار دولت یازدهم با عنوان «ایران قوی» تاکید کرد: ما سعی خواهیم کرد به نوبه خود و با استفاده از ظرفیت رسانه ها  درجهت توسعه منطقه(شهرستان سراب) و رسیدن به «سراب قوی»تلاش کنیم.


عباس زاده تصریح کرد: میزگردهای تخصصی نیز چه به صورت گفتگوهای اینستاگرامی و چه میزگردهای حضوری برای نقادی و بررسی موضوعات روز شهر تشکیل خواهیم داد.


گفتنی است خانه خبرنگاران شهرستان سراب علی رغم تلاش برای بکارگیری و بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران شهرستان سراب، در تلاش است تا با جذب خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات کشوری که اصالتا اهل شهرستان سراب هستند اما در تهران و سایر کلانشهرها مشغول بکار هستند، در جهت بررسی و حل مشکلات شهری شهرستان سراب و توسعه آن اقدام‌نماید.‌




انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۰۵۸
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha