به گزارش تهران پرس، واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با هشت سرنشین در حوالی قیام‌دشت (جنوب پایتخت) ۲ کشته و پنچ مصدوم داشت.
۱۶۹۱۰۹۵۵۷

به گزارش تهران پرس، واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با هشت سرنشین در حوالی قیام‌دشت (جنوب پایتخت) ۲ کشته و پنچ مصدوم داشت.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  در این باره  گفت: ساعت ۶:۲۸ امروز این حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران نرسیده به قیام دشت به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی تهران اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران بود اما ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو پرشیا با هشت سرنشین شامل ۴ آقا و ۴ خانم جوان به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و به صورت ویژه واژگون در داخل جوی آب حاشیه مسیر متوقف شد.


وی ادامه داد: یک سرنشین از خودرو خارج شده بود و هفت سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان شهر تهران با همکاری آتش نشانان پاکدشت در عملیاتی موفق شدند این هفت سرنشین را خارج کنند.


ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک خانم و آقا بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند و پنج سرنشین دیگر بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.


وی علت این تصادف مرگبار را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد و از رانندگان خواست به هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه در مسیرها حرکت کنند.

کد خبر: ۱۱۹۳۳
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha