۱۴۰۰۰۱۰۷۰۰۰۰۴۱_Test_PhotoN










 


 وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم در حکمی، دکتر مهدی‌پور را به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و با مأموریت اصلی «بازآرایی ساختار رسانه‌ای کشور» منصوب کرد.



 


بنا بر این گزارش، مهدی پور متولد ۱۳۵۷ است و در رشته‌های دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی، کارشناسی ارشد ارتباط اجتماعی  و کارشناسی خبرنگاری تحصیل کرده است.



 


وی موسس و سردبیر روزنامه صبح‌نو، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر و روزنامه‌های جام‌جم، صبح‌نو و تهران‌تایمز و سایت خبری فردا، مدیر خبرگزاری‌های خانه ملت و شانا (پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت)، سردبیری هفته‌نامه‌های پنجره، سروش‌هفتگی و آینده‌سازان، دبیری روزنامه‌های همشهری و خبر و خبرنگاری در روزنامه‌های قدس و جام‌جم و خبرگزاری فارس را در کارنامه خود دارد.



 


وی همچنین موسس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز بوده است.


 

مهدی پور نگارش کتاب‌های ما و مسائل فضای مجازی، خبرگزاری‌های ایران، توسعه فرهنگی در ایران، رسانه‌های و سیاست‌های انقلابی، پیامک خبری و تیتر یک (واژه‌نامه روزنامه‌نگاران ایران) و... را در حوزه ارتباطات، رسانه و فضای مجازی در کارنامه خود دارد.



 


انتهای پیام/الف


کد خبر: ۱۱۷۲۱
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha