۳۸۹۸۳۰۰
به گزارش تهران پرس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آرزو چراغی، ناظر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی در مرکز رویداد شهید فخری زاده در سفارت سابق آمریکا لانه جاسوسی به مدت یک ماه از ۹ شهریور تا ۵ مهر ۱۴۰۰ به منظور تسریع در واکسیناسیون کرونا در اختیار مرکز بهداشت جنوب تهران قرارگرفته بود.

 



وی افزود: این مرکز با ۲۲ تیم توانست بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا را به جمعیت تحت پوشش تزریق کند و در این مدت روزانه بیش از ۲۵۰۰ دوز واکسن کرونا در این مرکز تزریق می‌شد.



 



چراغی ادامه داد: این سایت واکسیناسیون در مساحتی به وسعت پنج هزار مترمربع با حضور ۲۲ تیم واکسیناتور و ثبات از گروه‌های جهادی، تزریق واکسن به واجدین را انجام می‌داد.



 



وی با بیان اینکه این سایت حاصل همکاری قابل‌تقدیر بین بخشی واحدهای مختلف مرکز بهداشت جنوب تهران، شهرداری، شهر سالم، سازمان بسیج دانشجویی کشور و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود، گفت: این سایت با بیست و دو تیم ثبات و واکسیناتور از بسیج دانشجویی کشور به منظور تسریع در واکسیناسیون و همکاری یک ماهه سازمان بسیج دانشجویی کشور آغاز به کارکرد.



 



ناظر این سایت افزود: در این مرکز واکسن سینوفارم به جمعیت تحت پوشش تزریق شد و افراد جامانده برای تزریق دوز دوم در دیگر مراکز تجمیعی واکسیناسیون تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران واکسینه خواهند شد و از طریق اطلاع‌رسانی به آنها دوز دوم واکسن خود را دریافت خواهند کرد.



 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۱۵۹۱
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha