۷۰۴۳۱۳۵_۹۸۰
به گزارش تهران پرس، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حضور در چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: تا وقتی همه عالم به امام حسین (ع) معرفت پیدا نکنند، ظهور اتفاق نمی‌افتد، ما دارای مکتب حق هستیم و طبیعتا حرف حق باید در خانه دشمن زده شود.

 


وی ادامه داد: خباثت‌هایی علیه کشور و مردم انجام شده که به دلیل مال دنیا و یا اهداف سیاسی بوده است برای مثال، واکسن و گرانی شامل این موارد است، یکی از موضوعات مهم این است که خود ما نباید اجازه دهیم که دشمن به ابعاد اقتصادی و فرهنگی کشور وارد شود.


 


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ما ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم که تجلی آن در جنگ است، وقتی عمل باشد خداوند خودش عنایت می‌کند، می‌دانید خدا دنبال بهانه می‌شود تا کار‌ها را خودش انجام دهد به همین دلیل باید دل، زبان و عمل در یک راستا باشد.


 

سردار فدوی با اشاره به ضرورت توجه به فرصت ها از سوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: فرصت برای این شورا باید مانند نفحه (دم و نَفَس) باشد و بدانید که با چشم بر هم زدنی چهار سال شورا تمام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: به ویژه اینکه که انسان در شرایطی باشد که فرصت‌های زیادی را در گذشته از دست داده‌ است.

 

سردار فدوی گفت: در دوران دفاع مقدس افراد نمی توانستند فرصت را از دست بدهند چرا که جان خود را از دست می‌دادند و باید در لحظه و به هنگام اقدام می‌کردند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۱۶۰۴
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha