۲۶۵۶۱۹
به گزارش تهران پرس، سردار کیوان ظهیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های نافرجام مسلحانه طلافروشی‌های شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر در مرداد و شهریور ماه سال جاری، اقدامات همه جانبه‌ای در جهت شناسایی ودستگیری سارقان مسلح در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته و اقدامات میدانی انجام شده با توجه به شیوه و شگرد سارقان مسلح با سارقان مسلح طلافروشی‌های سال گذشته غرب استان تهران و درپی دستگیری یکی از متهمان پرونده توسط پلیس آگاهی استان البرز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران طی تعامل با پلیس آگاهی استان البرز و تهران بزرگ و بازجوئی از متهم دستگیر شده، سرنخی از سرشبکه اصلی این باند مسلح بدست آوردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در ادامه تحقیقات میدانی و بررسی اطلاعاتی، نقش مستقیم فردی به عنوان عضو اصلی باند سرقت‌های مسلحانه سال گذشته در سرقت های نافرجام سال جاری در اسلامشهر و شهریار محرز شده و با رصد شبانه و تعقیب و مراقبت، متهمان شناسائی شده ودستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

سردار ظهیری بیان کرد: در ادامه، در پی درگیری منجر به مجروحیت یکی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تهران در شهریورماه سال جاری و مطابقت اسلحه بکارگیری شده در سرقت‌های مسلحانه نافرجام شهریار و اسلامشهر با اسلحه مورد استفاده در درگیری مسلحانه، بلافاصله با هماهنگی قضائی، سارق مسلح متواری و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و البرز و تهران بزرگ، ۲ عضو اصلی و سرشبکه باند سارقان مسلح در مخفیگاهشان در شهرستان فردیس کرج، محاصره شده و بامداد روز پنج شنبه یکم مهرماه، هردو نفر به همراه زنی دستگیر شدند و در بازرسی از منزل و انباری منزل تعداد دو قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه دوتیغه خشاب و مقداری طلای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با توجه به حساسیت پرونده و درگیری سارقان مسلح با ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تهران و یکی از عابران پیاده در شهر تهران، سارقان مسلح دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه جهت بازجوئی‌های اولیه به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند که پس از طی مراحل مجددا در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۵۰۰
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha